dinsdag 1 oktober 2013

het gaat zo als het gaat



Het is inmiddels al weer een ongeveer een maand geleden dat ik mijn laatste update op de blog deed!
Omdat ik niet zoveel te melden heb over de veranderingen......omdat het gewoon gaat zoals het gaat.

De kuren om de 3 weken doen hun werk goed, mijn paraproteienen blijven zakken wat aangeeft dat de huidige samenstelling van de kuur goed aanslaan. Buiten wat ongemak zoals blaasjes in mijn mond, pijnlijke botten, vermoeidheid en inmiddels een fikse verkoudheid gaat het naar omstandigheden prima!
Mijn lijf is nog steeds in goede conditie, ik sport en fiets regelmatig en wordt voor het los maken en houden van mijn wervels en gewrichten behandeld bij een giropractor.

De eerste week van de kuur is meestal moeilijk, daarna 2 weken zoveel mogelijk leuke dingen, samen met de prinses, die het nog steeds kan opbrengen geduldig te zijn en me op momenten dat ik me niet zo top voel liefelijk verzorgd......., gaan we de periode t/m 1e week januari 2014 op de huidige wijze voortzetten. Wie dan leeft dan zorgt!  Carpe Diem.



AARTJE en DIRKJE!

Alsof we het nog niet druk genoeg hebben! We waren er al een jaar over aan het praten, dat het zo leuk en gezellig zou zijn om twee Jack Russells toe te voegen aan onze  familie, ook heel leuk voor de kleinkinderen!........  Ik heb een lange warme relatie c.q. ervaring met dit hondenras en staat Debbie er ook geheel achter.

Gezien de huidige situatie en het feit dat we vanaf volgend voorjaar met onze nieuwe camper(waarover later meer) weer een lange reis gaan maken en ze dan uiteraard meegaan, heb ik overleg gehad met mijn oncoloog. Hij gaf duidelijk aan dat het geen enkel probleem is en alleen maar goed is voor me/ons.
Dus op zoek naar nestjes waar twee zussen in zitten. Twee weken geleden getogen naar Arnhem om ze uit te zoeken, direct verkocht natuurlijk, en de voor ons 2 leukste gereserveerd!


De namen Aartje en Dirkje zijn echte Noordhollandse meisjesnamen.
Aart en Dirk zijn makkelijke roepnamen en zijn ontstaan door een grapje wat ik maakte naar mijn Oncoloog! Aart Beeker, een fantastische vent waar ik veel aan heb, een soort soulmate.
Toen we het er over hadden zei ik als grap, we noemen er 1 naar jou, roept makkelijk!, waarop hij zei, Aartje is een noordhollandse meisjes naam, is dat wat! Na overleg met Debbie kwam ook snel de tweede naam die in lijn ligt van de eerste, Dirkje.

zaterdag 5 september gaan we ze ophalen!....... onze nieuwe telgen met veel karakter.
Wordt streng en sociaal zijn de eerste 10 weken! maar daar heb je dan daarna ook veel plezier ervan.
Binnenkort meer foto's en verhalen.....


Onze camper!

De meeste van jullie zullen hierover wel flarden opgevangen hebben.... het feit dat we een bedrijfje en daarbij behorende camper hebben opgestart c.q. aangekocht. Van alle gemakken voorzien zoals verwarming,  airco, internet/tv, goede koffiemachine etc.

Debbie is momenteel bezig haar opleiding Stijladvies en visagie af te ronden.
Rond december is ze geheel klaar en erkend en gaat ze, met en zonder camper,  de markt op onder de naam:

Stijladvies op Maat

Houdt de site www.stijladviesopmaat.nl binnenkort in de gaten want daar kun je straks alles over haar plannen en werkzaamheden op vinden.!

De camper zal, naast eigen gebruik in voor en najaar, enerzijds ingezet worden voor verhuur (met name in de zomermaanden) en daarnaast voor promotie- en verhuurdoeleinden van allerlei aard.
De site die hiervoor straks alle info geeft is:






Hiervoor is o.a een samenwerking aangegaan met een bekend camperverhuurbedrijf in Amsterdam, we houden jullie van de ontwikkelingen op de hoogte. Huren mag natuurlijk altijd! laar maar weten, voor vrienden hebben we speciale arrangementen! Vanaf maart is hij beschikbaar.

Deze blogpagina schrijf ik vanuit mijn plekkie in het Spaarne Ziekenhuis waar we weer aan de cocktail zitten. Komende week dus rustig aan en dan zien we wel hoe het loopt. Genoeg in het verschiet!


Het gaat jullie allen goed, geniet van de Indian Summer en tot later!

Chang.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

vertel: