dinsdag 27 augustus 2013

up's en down's

Na het verslag Frankrijk is het een beetje stil he.....!

Op zich niet zo veel te melden anders dan dat mijn kuur er aardig inhakt!
Vandaar hierbij maar een kort verslag.......

de eerste week (start 25/07) dacht ik redelijk overleeft te hebben, maar de week na Frankrijk sloeg de vermoeidheid en bijwerking toch wel wat meer toe.

13 augustus weer geheel bloedbeeld geprikt waaruit wederom bleek dat het erg lastig is mijn waldenstrom/kahler dilemma goed onder controle te krijgen.
De leukocyten en IgG-M gaan naar beneden maar de IgA stijgt weer! en dat is dus 50/50.
Ik was echter wel 'sterk' genoeg voor de 2e cyclus kuur dus afgelopen dinsdag weer aan de cocktail!





De Cyclofosfamide, Vincristine en MabThere doen hun werk!
Veel last van aften in mijn mond, regelmatiger misselijk, dode vinger- en teen-toppen, vermoeidheid met vlagen en toch wel enige concentratieproblemen zijn vooral zeer merkbaar de week van de kuur. Slik dan ook Prednisolon voor 5 dagen, maar daarna staat je lijf er ook ineens alleen voor.! Met gevolg.... up's en down's voor 2 weken waarin ik me absoluut beter ga voelen maar dat is van korte duur!  Dinsdag daarna komt i weer!

Dus op de goede momenten er wel en zo veel mogelijk er op uit met mijn prinses. Wat is het toch geweldig om een partner te hebben die ook zo positief is, ondanks haar slijmbeursontsteking, waar ze best wel veel last van heeft, en daardoor ook niet altijd even goed slaapt. Ze is er altijd voor me. Lief, zorgzaam en ook wel een beetje bezorgd! En geloof me, dat is niet altijd even makkelijk met zo'n 'standje' als ik ben. Gelukkig doet ze ook haar eigen dingetjes met vriendinnen, werken we aan ons (camper) toko-tje en passen we op Lars..... en gaat ze volgende week lekker een weekje naar haar zus in Portugal. .......Love of my life, dank je wel.......

Binnenkort een uitgebreide controle door mijn oncoloog om daarna te bespreken hoe verder met cyclus 3.......Is natuurlijk ook afhankelijk van het bloedbeeld! en hoe ik mij voel.

In de tussentijd genieten we van het nog steeds mooie weer, gaan we af en toe lekker uit eten, sporten/fietsen we 1 tot 2 maal per week en genieten we vooral van elkaar.

Al met al gaat het dus best ok!

later......



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

vertel: